Επίσκεψη στο Διαιτολογικό Γραφείο

Περιγραφή Ραντεβού

- Στο πρώτο ραντεβού κάνουμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο αφορά τις διατροφικές σας συνήθειες, τυχόν συστάσεις του ιατρού σας και διατροφικές σας προτιμήσεις
- Έπειτα κάνουμε λιπομέτρηση, με την οποία βρίσκουμε το λίπος στα σημεία, τον βασικό μεταβολισμό, το ποσοστό του νερού, καθώς και άλλες μετρήσεις στην πορεία της διαιτολογικής παρακολούθησης
- Τέλος βγάζουμε τη διατροφή των 2 εβδομάδων ανάλογα με τις συνήθειές σας και τον τρόπο ζωής σας, λαμβάνοντας υπ' όψη και την οικογένεια αλλά και τις εξόδους. Ό,τι μαγειρεύετε για το σπίτι θα τρώτε και εσείς. Κινούμαστε πάντοτε στο πρότυπο της Μεσογειακής Διατροφής και στις τελευταίες συστάσεις της επιστημονικής κοινότητας.
- Μετά την πρώτη εβδομάδα που είχαμε συναντηθεί επικοινωνούμε ή έρχεστε από το γραφείο αν έχετε χρόνο για να δούμε πως πήγε η πρώτη εβδομάδα της δίαιτας, πόσο βάρος έχετε χάσει και αν τυχόν υπάρχει κάποια δυσκολία στο διαιτολόγιο ώστε να κάνουμε τις ανάλογες αλλαγές στη δίαιτά σας.
- Για ό,τι αλλαγές θέλετε στη διατροφή ή απορίες έχετε πάνω στη δίαιτα είμαστε πάντα σε επικοινωνία.

Στο πρώτο ραντεβού καλό είναι να έχετε μαζί τις τελευταίες αιματολογικές σας εξετάσεις και για τη λιπομέτρηση να μην έχετε ασκηθεί πολύ έντονα πριν, να έχετε αποφύγει προϊόντα με καφεΐνη και αν έχετε φάει να είναι κάτι αρκετά ελαφρύ.
Ενδιάμεσα στο τέλος της πρώτης εβδομάδας έχετε ένα δωρεάν ζύγισμα για να δούμε την πορεία της διατροφής και μήπως χρειάζονται κάποιες αλλαγές στο ήδη υπάρχον διαιτολόγιο.

Πληροφορίες για τη διατροφή

ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ

Η ΔΙΑΙΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ

Ό,τι μαγειρεύετε για την οικογένεια τρώτε και εσείς, δεν χρειάζεται κάτι διαφορετικό, ίσως λίγο περισσότερη προσοχή στην ποσότητα του λίπους σε σχέση με πριν. Οι ποσότητες θα είναι συγκεκριμένες και έτσι εύκολα θα μπορείτε να ακολουθείτε και το πρόγραμμα της οικογένειας

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΔΙΑΙΤΑ

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

Στο διαιτολογικό ιστορικό μας λέτε ποιες τροφές σας αρέσουν κάθε πότε τις μαγειρεύετε και αναλόγως φτιάχνουμε το διαιτολόγιο ώστε να είναι κάτι εφικτό και εύκολο στην πράξη. Είναι πολύ σημαντικό η δίαιτά σας να σας αρέσει ώστε να την ακολουθείτε ευχάριστα.

ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

Η ΔΙΑΙΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΑΣ

Η διατροφή δεν περιέχει σκευάσματα ή κάτι άλλο εκτός του κανονικού φαγητού και βασίζεται στις τελευταίες επιστημονικές συστάσεις. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να συστηθούν σκευάσματα κλινικής δίαιτας είναι σε περίπτωση κλινικού προβλήματος όπως π.χ. καχεξία

Ωράριο & Γραφείων

Πως είναι η δίαιτα;

Όπως τη θέλετε απλά με μικρές αυξομειώσεις ώστε να είναι και υγιεινή και αποτελεσματική

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟ ΠΛΑΝΟ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ

Τις τελευταίες επιστημονικές συστάσεις
Το διατροφικό και ιατρικό ιστορικό του καθενός
Με γνώμονα πάντα την υγεία σας
Τις προτιμήσεις σας σε φαγητό
Τη Μεσογειακή - Ελληνική Διατροφή

ΣΥΣΤΑΣΗ
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟΥ

Ανάλογα με τις απαιτήσεις του τρόπου ζωής σας
Μεσημεριανό στο γραφείο & κυρίως γεύμα αργά στο σπίτι
Συχνά Επαγγελματικά ή Κοινωνικά Γεύματα
Σπουδές κοντά ή μακριά από το σπίτι
Ανάγκη για γρήγορες αλλά υγιεινές λύσεις στο φαγητό

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΕΣΑΣ

Επιστημονική, ευγενική και υπεύθυνη προσέγγιση στην επίτευξη του στόχου σας
Εκμάθηση της καλής και υγιεινής διατροφής
Σταδιακά μαθαίνετε οι ίδιοι να λύνετε όσο είναι δυνατό τυχόν διατροφικά προβλήματα

Γιατί είναι σημαντική η υγιεινή διατροφή

Πληροφορίες για τη δίαιτα

Η υγιεινή διατροφή μας δίνει σημαντικά ωφέλη, για να το καταλάβουμε αρκεί να σκεφτούμε τελευταίες έρευνες που δείχνουν ότι ακόμα και από τη διατροφή της εγκύου επηρεάζεται το έμβρυο από το IQ από τα επίπεδα σιδήρου από την προδιάθεση για καρδιαγγειακές παθήσεις και για τα επίπεδα σακχάρου στην ενήλικη ζωή ανάλογα το βάρος που θα πάρει η γυναίκα, το αν θα κλείσει σωστά ο νευρικός σωλήνας που έχει να κάνει με το πόσο φυλικό οξύ έχει η γυναίκα στον οργανισμό της τις πρώτες 21 ημέρες της σύλληψης και πολλά άλλα. Ειδικά τα τελευταία χρόνια ερευνούν πως επηρεάζεται ο εγκέφαλος από τη διατροφή αλλά και από τη μόλυνση του περιβάλοντος, για το λόγο αυτό λέμε ότι δεν πρέπει να καταναλώνονται μεγάλα ψάρια επειδή από τη μόλυνση στις θάλασσες έχουν πολλά βαριά μέταλλα.
Έπειτα η υγιεινή διατροφή μας δίνει ευεξία διότι ουσιαστικά εκτός από τις θερμίδες δηλαδή την ενέργεια που χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα για να λειτουργούμε αποδοτικά, έχει σημασία και αν λαμβάνουμε τις πρωτεΐνες που χρειάζεται ο οργανισμός μας, τις βιταμίνες, τα μέταλλα, αν ο εγκέφαλος βρίσκει αρκετή ενέργεια και υδατάνθρακες για να λειτουργεί και αν τα επίπεδα σακχάρου του οργανισμού είναι στα επιθυμητά επίπεδα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.
Μία καλή λύση είναι να σκεφτείτε τί δεν θα δίνατε σε ένα μικρό παιδί και τότε κατά βάθος ξέρετε τί δεν πρέπει να κάνετε σε μία δίαιτα ώστε να μη βλάψετε τον οργανισμό σας. Για παράδειγμα σε ένα παιδί δεν θα δίνατε ένα ρόφημα αντικατάστασης γεύματος, δεν θα το αφήνατε νηστικό για πολλές ώρες, θα του δίνατε φρούτα και λαχανικά.
Έτσι και για όλες τις ηλικίες η καλή διατροφή έχει οφέλη γιατί ο οργανισμός είναι ο ίδιο και όσο μεγαλώνουμε θέλει ακόμα καλύτερη διατροφή ώστε να προφυλάσσεται από υψηλή χοληστερίνη, υπέρταση, ατονία, υψηλό σάκχαρο και πολλές άλλες παθήσεις που με την υγιεινή δίαιτα μπορούμε σίγουρα να ξέρουμε ότι προφυλάξαμε όσο ήταν στο χέρι μας τον οργανισμό μας και την υγεία μας. Φυσικά δεν λύνονται όλα με την υγιεινή δίαιτα όμως καλό είναι αυτό που μπορούμε οι ίδιοι να προσέξουμε να το κάνουμε γιατί θα βγούμε σίγουρα κερδισμένοι.

Μία νέα προσέγγιση στη διατροφή

Ποια είναι η σωστή ισορροπία στη δίαιτα;

Η διατροφή δεν πρέπει να σας κουράζει

Η δίαιτα συνήθως κρατά πάνω από 1 εβδομάδα, την πρώτη εβδομάδα ο περισσότερος κόσμος αντέχει και να πεινά περισσότερο και να στερείται αγαπημένα του τρόφιμα, όμως όπως παιρνουν οι ημέρες το μυαλό μας αντιστέκεται, για το λόγο αυτό δεν πρέπει να κάνουμε υπερβολές διότι έτσι μπορεί όχι απλά να χαλάσετε τη δίαιτά σας για ένα γεύμα αλλά να μην μπορείτε να μπείτε στο πρόγραμμά σας.
Έτσι πρέπει να έχουμε μεν το αποτέλεσμα που θέλουμε αλλά να έχουμε και τρόφιμα που μας αρέσουν ή κάποιο γλυκό μία φορά την εβδομάδα, ώστε να μπορούμε να έχουμε εγκράτεια όλο το χρονικό διάστημα που κάνουμε δίαιτα. Επίσης όποιο φαγητό και να έχετε πεθυμήσει μπορούμε μία φορά να το εντάξουμε στη δίαιτά μας, ειδικά αν έχουμε φάει πρώτα τη σαλάτα θα μπορούμε να συγκρατηθούμε και να φάμε ένα μέτριο κομμάτι, χωρίς να στερείστε.

ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΣΝΑΚ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΕΙ Η ΔΙΑΙΤΑ

ΕΥΚΟΛΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ

ΦΑΓΗΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ 'Η ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ