ΔΙΑΙΤΑ για ΟΥΡΙΚΟ ΟΞΥ

Αθανασοπούλου Ιωάννα, MSc Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΥΠΕΡΟΥΡΙΧΑΙΜΙΑ

Υψηλά επίπεδα ουρικού οξέως

2016 by Ιωάννα Αθανασοπούλου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Μείωση σε τροφές πλούσιες σε πουρίνες όπως οι ντομάτες, το σπανάκι, καθώς και τα όσπρια (θα τα καταναλώνετε σε μικρό βαθμό).
Μείωση βάρους
Καθόλου αλκοόλ
Άφθονο νερό τουλάχιστον 1 ½-2 λίτρα την ημέρα
Καταναλώνετε τρόφιμα χαμηλά σε ζωικά λιπαρά.

ΠΕΡΙΕΚΤΟΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΥΡΙΝΕΣ:
Υψηλή περιεκτικότητα, να αποφεύγονται πλήρως: Αβγοτάραχο, Αντζούγιες, Ψωμί που περιέχει βούτυρο όπως π.χ. brioche, Ζωμός Κρέατος, Εντόσθια όπως καρδιά, μυαλά, νεφρά, Μαγιά, Μύδια, Πέρδικα, Ρέγκα, Σαρδέλες, Σκουμπρί, Χτένια.

Μέτρια περιεκτικότητα σε Πουρίνες - 1 μερίδα κρέατος ή ψαριού περίπου 65 με 85 γραμμάρια ή 1 φλιτζάνι λαχανικού από τα παρακάτω: Κρέας και ψάρι (εκτός από αυτά που αναφέρονται στην ενότητα Υψηλής σε Πουρίνη): Κρέας κόκκινο, Οστρακοειδή, Κοτόπουλο, Γαλοπούλα, Ψάρια και από λαχανικά: Αρακάς, Μανιτάρια, Σπανάκι, Σπαράγγια, Φακές, Φασόλια.

Μικρή έως Ελάχιστη περιεκτικότητα σε πουρίνες, που μπορείτε να τα τρώτε καθημερινά: Αβγά, Αεριούχα ποτά, Βούτυρο ή Μαργαρίνη (με μέτρο)*, Γάλα, Δημητριακά, Ελιές, Ζάχαρη, Ζελέ, Καφές, Κέικ και Μπισκότα, Λάδι*, Λαχανικά εκτός από τα προαναφερόμενα στη Μέτρια περιεκτικότηα, Λίπη (με μέτρο)*, Μακαρόνια, Μπαχαρικά, Νούντλς, Ξηροί Καρποί, Ξύδι, Παγωτό, Πίκλες, Ποπ κορν, Ρύζι, Σοκολάτα*, Τσάι, Τυρί, Φρούτα, Ψωμί και Κράκερ.

* Ναι μεν δεν έχει πουρίνες όμως συνιστάται με μέτρο λόγω της περιεκτικότητας σε λίπη που δεν μας κάνει καλό όταν έχουμε υψηλό ουρικό οξύ.



        Κλείστε ραντεβού στο 210 89 56 018. Αγγ. Μεταξά 14, Γλυφάδα - Αθήνα