ΔΙΑΙΤΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑΤΟΣ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ

2016 by Ιωάννα Αθανασοπούλου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Η διατροφή και η δίαιτα απασχολεί πολλούς ανθρώπους ειδικά μετά από γιορτινές περιόδους που η διατροφή ίσως να ξέφυγε λίγο ή πριν το καλοκαίρι που ξαναδοκιμάζουμε τα καλοκαιρινά ρούχα.

Αυτό που είναι σημαντικό στην απώλεια βάρους είναι η επιμονή και η σταθερή προσέγγιση του στόχου.

Ο φυσικός τρόπος, είναι πάντα η καλύτερη λύση. Οπότε με λίγο προσοχή στο μαγείρεμα , δηλαδή μαγείρεμα με λίγότερα λίπη και με μικρότερες μερίδες μπορείτε να πετύχετε το στόχο σας.

Επίσης ένα ακόμα θέμα που πολλές φορές δυσκολεύει τη δίαιτά μας, είναι τις περισσότερες φορές το Σαββατοκύριακο, οι περισσότερες ώρες στο σπίτι, η ξεκούραση και οι έξοδοι σε εστιατόρια/ταβέρνες μας κάνουν να χαλαρώνουμε και να ξεφεύγουμε τρώγοντας είτε περισσότερο είτε πιο παχυντικά φαγητά. Όμως ακόμα και για τις φορές εκείνες που έχουν γίνει παρασπονδίες, αν προσέξουμε 2 ημέρες μετά συνήθως διορθώνονται τα προβλήματα στη δίαιτα. Βέβαια καλό είναι όσο γίνεται να προπονούμε το μυαλό μας να επιλέγει πιο υγιεινά, ακόμα και όταν οι υπόλοιποι καταναλώνουν πιο παχυντικά φαγητά και μεγαλύτερες μερίδες. Η επιμονή και η διάρκεια είναι ιδιαίτερα σημαντικά συστατικά στην πορεία της δίαιτας.

Για να επιτευχθεί το αδυνάτισμα με υγιή, σταθερό και μόνιμο τρόπο, είναι καλό να εξηγήσουμε τη βασική αρχή απώλειας βάρους. Για να χάσουμε ένα κιλό πρέπει να στερηθεί ο οργανισμός 7700 θερμίδες, δηλαδή να καταναλώσουμε 7700 θερμίδες λιγότερες από όσες χρειαζόταν ο οργανισμός για να λειτουργήσει. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός καλό είναι να τρώμε σε τακτά χρονικά διαστήματα τα γεύματά μας και τα σνακ, καθώς και να προσλαμβάνουμε τις απαραίτητες θερμίδες για να είμαστε σε φόρμα.

Παρότι οι θερμίδες μετρούν, μετρά φυσικά και το φαγητό που καταναλώνουμε, Έτσι για την υγεία μας αλλά και τον κορεσμό είναι πολύ σημαντικά τα φρούτα, τα λαχανικά, καθώς και μία ισορροπημένη διατροφή πάνω στις τελευταίες συστάσεις ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του οργανισμού.

Τέλος, μία καλή πρόταση είναι να μη σκέφτεστε διαρκώς ότι βρίσκεστε σε δίαιτα και το μυαλό τριγυρνά συνεχώς σε αυτή την ιδέα, διότι με τον τρόπο αυτό συνέχεια το μυαλό σκέφτεται έμμεσα για το φαγητό με αποτέλεσμα να σκεφτόμαστε συνέχεια θέματα φαγητού, έτσι μπορεί να καταλήξει κάποιος να τρώει πολύ περισσότερο από το να είχε απασχολήσει το μυαλό με άλλες δραστηριότητες όπως επίσκεψη σε φίλους, μία βόλτα για περπάτημα, διάβασμα ενός βιβλίου, παρακολούθηση ενός αγώνα κτλ. Καλή επιτυχία και μην ξεχνάτε το στόχο σας.